Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
sahabat..
pernahkah engkau selongkar rahasia hatiku..
pernah kau tahu apa erti senyuman ku di depan mu....
pernah kau selami jiwaku ini...

sahabat..
andai kau benar sahabatku...
fahamilah diriku ini...
kenalilah diriku ini...
selami lah jiwaku ini...

sahabat..
tidak semua kata hatiku..
perlu ditunjukkan padamu....
ku tidak mahu dikau turut menjadi gundah gulana..
tatkala aku di dalam kedukaan...

sahabat..
ku tidak mahu kehilanganmu..
kerana dirimu mempunyai senyuman yang cukup menawan..
cukup sempurna....
cukup tenang ketika ku melihatmu...

sahabat..
maafkanlah diriku ini...
kerana mungkin ku telah mengabaikanmu..
ku telah menjadikan mu seolah2 rakan biasa..
maafkanlah kesalahanku....

sahabat...
cuma satu yang inginku sampaikan..
aku terlalu menyayangi dirimu..
dan janganlah tinggalkan daku..
sendirian......

p/s : nukilan ini di khas kan untuk sahabat2 ku iaitu :-




Fatin Nur Nabila


 
Nur Aida Izzaty



Nurul Shafinie


so dari apa yang korang tengok..ni sahabat baik aku....tapi ada dalam kalangan tu tana kawan dengan aku..walau macam mana pun aku akan tetap jadikan dia sebagai sahabat baik aku... sebab aku sayang ketiga2 sahabat baik aku.. :) yang paling penting..semua ni jenis yang sekepala dengan aku.... bila aku berjumpa dengan diorang..tak pernah satu pun aku terasa dengan kata2 diorang..sebab...kami memang suka cakap lepas..tak berlapik.....dan kawan yang memahami aku adalah kawan yang terbaik dalam hidup aku... aku tak memilih kawan..tapi aku tak suka dalam suatu persahabatan tak ada sikap jujur dan toleransi....kalau ada masalah dengan aku just tell me... sebagai contoh.. AM selalu cakap jujur kalau aku ada buat salah...when aku tak contact dia lama.....huhuhu.. contoh sahaja.....so sesiapa yang nak jadi kawan aku...jangan mempunyai sifat tacink secara diam...kalau rasa tak selesa dengan kata2 aku bagitahu je... :) ouhh.....itu je kot..dah melalut dah ni...huhuhu...aku sayang korang semua.... <3 <3 <3 hah! amik sorang satu..heheheh 


THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE

0 comments:

Post a Comment

Assalammualaikum ...
Sila tinggalkan komen ...
Comment ye, nnt sye merajuk ...